090611 - T O R S D A G




*************************************************************************************************************************************


Tjingeling !

Vart dåligt med uppdateringen idag,men nu kommer en iallafall
:)

Sov till kl.10 idag,hur skönt som helst var de..
Var väl trött sen går kvällen.. Var ju på bio och kom inte hem förns vid kl.23.45..

Åkte ner till stan så jag var där kl.11.45 och mötte Camilla Wahlström..
Blev lunch käkning och en rundtur på stan..
Köpte nya mjukisbyxor till mig, hitta även mjukisar och en munktröja till Mange och en body på rean till lillen vår..

Sedan begav jag mig hem till Lisa..
Stackarn som satt där hemma med sina värkar.. Hon hade BF förra veckan,så de är nog dax snart för henne..
Skicka ett mess för ett tag sen men inge svar än, så hon kanske åkt in nu..
:)
Isånnafall önskar jag henne all lycka till !

Nej nu ska jag göra ordning lite chockladpudding
:)
MUMMA !
Sen blir det att kolla på sjukhuset...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0