090610 - O N S D A G




****************************************************************************************************************************************


God morgon !


Uppe med tuppen som vanligt...
Hunnit käkat frukost och pussat Mange adjö..
Ska strax börja fixa mig,mamma kommer och hämtar mig runt kl. 7.30..
Ska åka på Ossians skolavslutning...

Sen blir de att åka hem, tänkte se till så jag får åka in på Willys först och handla lite..
:P

Fasiken ser att de regnar nu
:(
Stackars älsklingen min som cyklar just nu till jobbet..
Lär köpa ett regnställ åt han..

Dagen i övrigt blir nog lugn som de ser ut..
Ska väl ev. på bio ikväll med Michis och ev.  Eve..
Få se
:P

Nej nu ska jag sätta fart här..
Hörs !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0