090610 - O N S D A G kväll




*************************************************************************************************************************************


Godkväll alla glada / sura / arga ! ;P


Har vart rätt seg sen kl.2 idag..
På förmiddagen var jag ju på Ossians skolavslutning, sen blev de storhandling på Willys innan jag begav mig hem..

Packa upp varorna, städa och gick ut med vovvarna..
Sen blev de att jag lag mig i sängen under min ullfilt och titta på tve och somna..
Sedan jag vakna så har jag kännt mig hänning och allmänt trött..

Ska ta och vila lite till nu..
Michis kommer och hämtar mig kl.19.45..
Då blir det att åka ner på stan och möta Eve..
Blir bio ikväll , nån komedi sa dom
:)

Ska bli trevligt, har inte träffat dom på länge nu..
Sen så är jag grymt sugen på coca cola och varma chips
:)

Nej vila nu !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0