090605 - F R E D A G




****************************************************************************************************************************************


HÄRLIGA FREDAG !


Äntligen helg, inte för att det gör mig något eftersom jag är hemma annars hela veckorna..
Men nu kommer älsklingen vara hemma med mig i 2 dagar
:)
Och man slipper denna hemska ringklocka halv 6...


Som sakt, älsklingen är på jobbet.. Slutar dock tidigare idag eftersom det är fredag
:)
Och själv sitter jag här och har kikat runt sen halv 7...
Har till och med hittat ett radhus som jag skulle vilja ha..
Behövs rustat, men inte så farligt..
Få se vad Mange säger när jag visar honom det senare
;P

Ska lägga mig i sängen nu tänkte jag och mysa lite..
Klockan 9 är det dax att tvätta igen, så i 1,5 timme kan jag ligga och mysa
:P

Dagen ser annars lugn ut..
Ska dammsuga som vanligt annars inget vad jag vet
;P
Haha !

Idag är det även bara 15 dagar kvar till BF
:)
Tänk er, 15 dagar.. Det är ju ingenting..
Hoppas dock att lillen vill titta ut innan 15 dagar, men det återstår och se..

Lisa har ju sin BF idag.. Få se om lilla Lina tänker titta ut..
Lisa tror hon håller sig över helgen iallafall, så vi får väl se
:)
SPÄNNANDE !

Nej hoppa i sängen nu kankse och glo lite på tven...
Hörs !




Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling med jättefina priser

Postat av: ullis

jag jobbar med brorsan :) ute i katrineholm.. han som är handikappad..

2009-06-05 @ 12:20:56
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/
Postat av: MammaTess

åh, tack för informationen! Nu vart jag genast gladare ;P



Hur mår du och magen ? :)

2009-06-05 @ 13:21:41
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja, de är samma visa varje år :) Man bara väntar o väntar!



Aha okej. Jätte många jag pratat med har förvärkar o sådär. Men de enda jag kan känna av till o från är som små mensvärkar. Och endå är min lillplutt beräknad att komma om 7 dagar.

Jag kommer säkert att gå över tiden.

2009-06-05 @ 13:54:21
Postat av: MammaTess

Glömde skriva in mitt namn ovan ;P

2009-06-05 @ 13:55:01
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: MammaTess

Jahaa.. Ja de är ju så olika dedär. Ja du har ju 15 dagar kvar :) Hoppas du slipper gå över tiden.

Va ju till bm i förrgår och hon kände på magen men bäbisen hade inte fixerat sig med huvudet ens :)så de dröjer nog.

2009-06-05 @ 14:18:45
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: MammaTess

Ja de är sant. Men jag har fött barn en gång tidigare.. Jag gjorde en otroligt sen abort för några år sedan. Så de kan ju kankse ha lite med de att göra också. Eller så vill den bara ligga o gosa ett tag till i min magen :)



Oh, spännande :) Jag ska hålla mina tummar för dig tjejen att lillen kommer innan midsommar! =)

2009-06-05 @ 14:27:27
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0