090602 - T I S D A G kväll




****************************************************************************************************************************************



God kväll !


Känner mig inte alls på topp må jag säga..
:/
Känner mig hängig, febrig och allmänt konstig i kroppen...
Känns som någon tung sitter på mina axlar och bara trycker ner mig..
Haft förvärkar nu på eftermiddagen också på detta, så har legat och vilat..
Men värkar känns bättre nu iallafall..

Kvällen blir lugnt, favorit tisdag med mycket bra på tven
:)

Var ju till barnmorskan idag och allt såg bra ut
:)
Livmodermåttet låg nu på 36 cm och bebisen hjärtljud låg idag runt 140 slag / minuten..
H*n hade sjuktit ner mer nu sen sist, så det är inte konstigt att jag känner sådant tryck neråt till och från sa min barnmorska.. Hoppas bara på att h*n planerar att titta ut snart
:)

Nej nu ska jag gå och väcka min älskling, så att han kan sova i natt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0