090601 - M Å N D A G eftermiddag




****************************************************************************************************************************************


Tjingeling !


Ja då har denna dga snart passerat då..
Va har man gjort idag då ?
Jo jag har städat lite här hemma sen har Lisa vart här på fika
:)
Mycket trevligt har det varit
:)

Nu börjar jag bli rätt trött, blir trött av det varma vädret tror jag..
Imorgon så ska jag till barnmorskan..
Ska bli roligt och se om livmodern vuxit nåt eller om den börjar stå still nu..
Sen är det ju alltid roligt att höra lillens hjärtljud
:)

Nej nu ska jag titta lite på tven tror jag..
Ha en bra kväll !




Kommentarer
Postat av: linnsey

Jag ska oxå till BM på tisdag, kvart i 7 på kvällen=)

2009-06-01 @ 18:16:30
URL: http://linnsey.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0