090726 - S Ö N D A G




*******************************************************************************************************************************************************



God
morgon !


Sorry, för att de inte blev någon uppdatering igår..
Spenderade min lördag på akuten, kom hem strax före kl. 20.00 och orka inte då utan lade mig i sängen..
Åkte in på fredag natt kl.5 och blev klar halv 8 på kvällen..
Så man fick spendera 14 timmar på akuten,inte roligt !
Åkte in pga att jag återigen ont i bröstet och under brösten..
Sådant otäckt tryck..USCHA !

Så nu är man sönder stucken i armarna och handlederna..
Vart på den första röntgen då man får kontrast i sig och åker in i en tunnel..
Men de var ingen propp i lungan som dom trodde.. Och bukspottsköterln såg bra ut och hjärtat med..
Så dom anar lite att de ev. är gallsten..
Så ska bli kallad om någon vecka på ultraljud för att titta om de är de..
Mår idag som vanligt, trycket är borta..
Konstigt att dom inte kan ta reda på vad de är för fel..
Men huvudsaken att hjärtat är okej och att de inte var en propp..

Sakna min underbara familj som attans igår med..
Första gången jag var ifrån Thindra så länge.. Men de var underbart att komma hem och få hålla i henne..

Hade sådan tur att Stephanie, Fredrik och Alexander var hos oss när jag blev utsläppt från akuten så Stephanie hämta mig.. TACK GUMMAN !

Dagen idag ser väl lugn ut som jag vet iallafall..
Ska till affären och handla hem yougurt till mig och så..

Nej nu ska jag krypa ner i sängen igen med älsklingen min..
:)

Hörs !



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ingen fara gumman.. var ju en självklarhet för mig! :) Du som suttit där helt ensammen hela dagen och verkligen ville hem till dotra din, klart man ställer upp med det! ;) Jag vet ju själv att jag hade velat desamma så klart om det var mig det gällde..



Ses snart , då blire lite promenad..



Puss hej

2009-07-26 @ 14:01:47
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja dom e så söta :D

2009-07-26 @ 23:37:19
Postat av: Anonym

Haha ja dom e så söta :D

2009-07-26 @ 23:37:43
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0