090721 - T I S D A G




*******************************************************************************************************************************************************


Tjingeling !


Har nyss fixat mig klart för dagen..
Lilla Thindra har vart klar sen 9 tiden hon..
Vilket underbart humör hon hade när hon/jag vakna..
Jag vakna av att hon låg i sin säng och prata så gott hon kan..
Sen när jag reste mig upp så hon såg mig, kom leende leende
:)
ÄLSKADE BARN !

Om ett liten stund ska vi ut med hundarna..
Går kanon bra att gå ut med dom ha Thindra på magen..
Hon trivs hur bra som helst i sin bärsele..

Sen ska vi ta bussen hem till Hanna och fika lite
:)
Ska ta med kameran så bjuder på lite bilder sen förhoppningsvis..
;P

Nej nu ska vi sätta fart här och packa skötväskan och så..

Ha de bra !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0