090719 - S Ö N D A G




*******************************************************************************************************************************************************



Godkväll !


Då var helgen slut och vi är åter hemma igen..
Haft en jätte bra helg, med både regn och sol
:P

Har mest tagit det lugnt, ätit gott och spelat spel och så..
Idag så var de helikopter flygning på campingen med..
Ossian vela ju såklart flyga så de blev mamma som fick ställa upp och flyga med han, jag våga inte = höjdrädd
;P
Bjuder på bilder från helgen här nedan efter inlägget
:)

Vi var ju till BVC i fredags morse innan vi drog iväg..
Förra veckan vägde Thindra 3786 och i fredags vägde hon 4104..
Herregud vad vår lilla tös växer, hon är även hela 53,4 cm lång nu med..
Hon är nog inte så liten länge till
:P

Jag har nyss dammsugit och ska hoppa in i duschen nu tänkte jag innan "det okända" börjar..
Snart kommer nog mormor med hem hit med hundarna, dom har man faktiskt saknat ihelgen..

Ha en bra kväll !






Min underbara dotter som sover gott


Helikoptern


Mamma och Ossian efter flygturen


MINA ÄLSKLINGAR


Thindra myser hos mormor


Tidningsbilden - Kommer väl i tidningen nästa söndag

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Kul att ni haft en mysig helg! :)

Ja det syns verkligen på bilderna att hon har växt du hehe! :) Ska bli skoj o ses snart igen...

Nästa helg har ni något planerat då? Kanske en fika i boulongern eller så? ;) vore mys..



Puss Krams

2009-07-19 @ 22:34:23
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0