090717 - F R E D A G




*******************************************************************************************************************************************************


Godmorgon !


Sorry för den dåliga uppdateringen från går dagen..
Men de kommer en liten nu iallafall
:)

Gårdagen var rätt lugn..

En gubbe från Trygg Hansa var här och prata om försäkringar..
Så nu är lilla Thindra försäkrad rejält
:)

Sen var vi bara hemma och tog de lugnt,käka mat och så..
Sen på kvällen så åkte jag och Thindra med Michis ner på stan och fika med Hanna, Johanna och Maja..
Hade hur trevligt som helst
:)

Dagen till ära ser ut som sådan att nu klockan 10 ska vi vara hos BVC och mäta och väga..
Ska bli roligt och se hur hon gått upp på denna vecka som vart..
Sen blir de att gå hem,då vi blir upphämtad av min mamma + familj..
Ska följa med dom till deras camping där dom har deras husvagn och vara där hela helgen..
Kommer nog bli mysigt, min lilla familj har hyrt stuga över helgen med
:)
Så de blir vår första mini semester ihop som en hel familj
:P


Nej nu ska jag kika runt lite på datan innan de är dax att fixa till sig och ringa och väcka mormor som ska komma och hämta hundarna som ska bo hos henne ihelgen !

Ha en bra dag / helg om jag inte kastar in nåt inlägg
:P








Bilderna är lånad från Johannas blogg


Thindra igår på sin första fikaträff


Jag och Thindrisen

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Fina bilder, hoppas ni får trevligt i helgen! ;)



Du jag kom på hur han man gjorde med sufletten i varjefall efter lite funderande och knåpande.. fick skruva i sär ena fästen på en av sidorna... sen fick man dra ut det.. Men det funkade.. lite krångligare att få tillbaka skiten bara hehe! :)

Men nu är den fin o ren i varjefall, härliga tider! ;)



Puss o Kram! <3

2009-07-18 @ 02:18:34
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Hanna

men åh! där satt ju hon hos mej! Hon är för bedårande!! ;) ses på tisda! Puss påre!

2009-07-18 @ 17:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0