090713 - M Å N D A G




*******************************************************************************************************************************************************


Tjingeling !


Snuttan min sover och jag ska strax fixa klart mig..
Sen så ska jag och Thindra ta bussen ut till Hille.. Hem till Manges bror Martin + familj..
Mange och hundarna är redan där borta, dom blev hämtade för ett tag sen..

Så vi kommer väl spendera våran dag där borta..

Imorgon så ska vi åka och kolla på hus som de ser ut nu iallafall
:)
Blir så om inte mäklaren hör av sig..
Hoppas på att bli husägare snart
;D
Huset vi ska kolla på har en hundgård på gården med, perfekt för våra vovvar
:)

Så jag ska väl sätta fart nu så vi kommer iväg någon gång
;P

Ha en bra dag !




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Nice med hus! :)

Vart är det någonstans då? :)



Puss Krams

2009-07-13 @ 19:05:12
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jepp det är gävle.. är på ett bemmaningsföretag.. är ett extra arbete som truckförare.. jag jobbade åt dom förra sommaren med som truckförare :) så hoppas man ligger bra till :) Jo ska på intervju i stan i morrn..



Hade ni trevligt i hille då?



Puss Krams

2009-07-13 @ 22:17:45
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0