090709 - T O R S D A G




*******************************************************************************************************************************************************


Tjingeling !



USCHA !Vilket jädrans väder vi har idag då..
Värsta regnet och blåsten..
BLÄÄÄ !

Mamma kom förbi nyss med hennes hundar..
Ska vara hundvakt medans hon och Ossian ska till sjukhuset och röntga sig..
Var bara Ossian som skulle röntga sig idag men så gick mamma och ramla igår kväll när hon var ute med hundarna på sista promenaden så hon har ont i foten och fick remiss till röntgen hon med idag..
Lite komiskt tycker jag att de är
;P

Annars så har jag inte gjort så mycket idag..
Pussat min karl hejdå när han åkte till jobbet imorse och sen har jag bara fixat Thindra och matat henne..
Nu sover prinsessan..
:)

Ska dammsuga strax funderar jag på innan de är dax för tösen att äta igen..
Ska även titta efter nån overall liknande på nätet åt Thindra..
Har ju inge varmare kläder åt henne om de är sånt här väder..

Ha de bra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0