090131 - L Ö R D A G





Har nyss kommit hem från ett 100 års kalas.. :P
Min styv far har nyss fyllt 40 och hans mor fyller 60 den 2:a feb, så de slog hop till ett 100 års kalas..
Det bjöds på mycket gott..
Förrätt, Huvudrätt, Efterrätt och sedan ett vanligt traditionellt kalas fika :P

Var rätt mycke folk där, även några stycken från Danmark..
Har fortfarande efter dessa alla år skit svårt att höra vad dom säger..
Mange fatta nog mindre än vad jag gör.. :P

Var dock inte så glad innan vi åkte..
Då var man rikitigt irriterad och sur på allt och ingenting..
Mesta delen var väl att man inte passar och får plats i mina  vanliga klänningar längre..
Inte änns de som var lite större förr..
Magen har börjat växa rejält nu och det märks verkligen kan jag tala om..

Men skicka efter lite nya kläder igår, så de är skönt iaf :)
Ett par till mammabyxor och lite toppar och så..
hoppas att det går fort för HM att packa och skicka iväg det :P

Så nu är man hemma igen, skönt..
Har vart så trött nu den senaste timmen..
Så nu blir det att kolla på Wallander med mannen i mitt liv :)

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0