090127 - T I S D A G




Ja, då var vi hemma igen då..
Vi har ju vart hemma hos min familj över helgen..
Mycket mys med mycket spel av olika slag :P

Idag har jag och älsklingen vart hos barnmorskan...
Dagens höjd punkt där var att vi för första gången höra lillens hjärtljud..
Och fort slog det.. De slog 150 slag/min..
Fick även höra att denna rörde på sig under tiden med..

Nu vill jag/vi verkligen att tiden ska springa iväg så att vi får vår lilla familj :)

Jag har fortfarande lite svårt att fatta egentligen att vi ska få en liten bebis i familjen..
Det börjar slå mig mer och mer nu att det är verkligen påriktigt och inget skoj..
Det kändes väldig konstig att ligga där på britsen idag och höra någons hjärta igenom min mage..
Men det är mysigt :)

Vill bara börja inreda och fixa nu...
Men får hålla mig ett tag till :P

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0