090121 - Tråkigt




Har fortfarande hur tråkigt som helst..
De var bra ett litet tag då jag kolla på Unga mödrar och Home styling..
Men när man har roligt går ju tiden alltid fort..
Så den tiden det var något bra på tven så rulla tiden iväg såklart..
Brukar ju titta på Law & order varje kväll kl. 20 men det fick man inte ikväll eller..
Någon som "paxat" tven för att kolla på bandy..
Fy fasiken..

Så nu sitter jag här och trökar igen..
En sak som jag kollar efter är en till liten tve som jag ska ha i sovrummet..
Nu skiter jag i vad älsklingen säger om det, för jag ska ha en nu ! ! !
Så vi får se om jag hittar någon som faller en på läppen..
Bara att hålla tummarna ;P

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0