090117 - L ö R D A G




Har nyss lagat mat åt min underbara älskling..
Kom hem från staden för ett tag sedan, var ner och tog en fika med Maria.. :)
Det var mycket trevligt eftersom vi inte pratat eller träffats på evigheter..

Innan jag drog ner på stan så hade vi städning här..
Så nu ser det hemtrevligt igen :P
Men det var faktiskt inte så värst skitigt innan heller..

Vi ska väl ev. åka hem till Mia, Johan och Victor sedan och hälsa på och kolla på deras nya bostad.
Mange har vart där redan, men det har inte jag..
Jag vill också ha ett radhus eller ett hus..
Något av det blir det sedan då det är dax att flytta till större då lillen ska ha eget rum..
Men det är nåt år kvar, men går säkert fort..
Snart sitter man väl här och är typ 30 också.. Hahaha...

Nä nu ska jag gå och handla lite möjk så jag har till O´boyen imorgon bitti :)

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0