090116 - K V Ä L L E R




Då var kvällen här..
Sen sist så har jag vart med Johanna :)
Vi tog en fika hemma hos oss istället för på stan..
Det är lite mysigare hemma tycker jag, speciellt en lugnare nivå på volymen..

Så nu sitter jag här vid datan..
Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Ska kika runt lite i allfall..
Sen blir det nog att spela lite Sims..

Mange har ju "paxat" tven och tittar på Allsvenskan..
Så man har inte så mycket att göra tyvärr.. :/

Ha en bra kväll !

//emma


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

JA! Visst har jag :D Eller ja, det är inte jag som fixat den:P



Hur går det med lillmagen? :D Växer plutt*n som den ska?

2009-01-17 @ 01:26:16
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0