090116 - F R E D A G

Johanna och jag , 3 maj - 08



Ja då var det fredag igen..
Sällan att jag skriver så då ;P

Imorgon kväll kommer Michis hem igen :)
Så träffar henne på söndag då hon kommer hem så sent imorgon kväll...

Var och kika lite på jysk igår med älsklingen..
Hitta en Nalle Puh nattlampa som vi köpte till lillen och så fick jag ett par nya gardiner - ett par R O S A var det :P
Trodde aldrig att jag skulle få dom för Mange men han sa ingenting om dom :)

Idag så har vi vart på ÖB och Dollar med mammsen min också..
Köpte lite små saker bara..
T.ex en ram till lillens ultraljudsbilder :)

Ska ner på stan senare och ta en fika med söta Johanna..
Hon har blivit så fin sen hon klippte lugg tycker jag, så söt :)

Nä tror jag ska ta och vila lite framför tven nu innan jag ska träffa henne :)

//emma

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha snygg bild emma :)

2009-01-16 @ 22:06:01
URL: http://johannarydstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0