090111 - S ö N D A G




Ja då var man hemma från en skön helg hemma hos mamma :)
Har planerat i en vecka nu att vi skulle åka hem till mor min nu..
Så vi var på kalas hos mina kusiner i fredags och efter kalaset så åkte vi hem till stan och hämta packningen och hundarna..

Vi kom hem till oss rätt sent vid 12 tiden ca på natten..
Var ganska roligt..
De var biljakt inne på våran innegård, mellan alla hus..
Först kom en volvo i världens fart och polisen tätt efter..

I allafall så åkte vi hem till mor sedan och sov..
Sov inte så mycket denna natt, för Mumrik var så orolig och gnällde en stor del av natten..
Sedan mitt i natten börja han skälla och jag blev livrädd, eftersom vi bor i lillstugan på gården när vi är hos mamma..
Så jag trodde ju det värsta som kunde smyga omkring stugan, men mamma sa att de var nog rävarna som är vid oss..
Så vi hoppas på det :P

Sedan så har vi bara tagit det lugnt och skönt där, spelat guitar hero - World Tour och så..
Mange var iväg på rally idag med sin pappa..
Medans dom var på det i Bollnäs var jag kvar hos mamma ett tag sedan så åkte jag hem..

Ja om man ska säga nåt om helgen i kort version - så har den vart bra..

Imorgon kommer vi väckas av att mamma kommer hit på morgonen och käkar frukost med oss och sedan fika..
Fika blir lite senare då min moster och mormor kommer..
Ska inte ha kalas imorgon för mig, men dom skulle komma endå :)

Nä nu ska jag kika på tven...

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0