090226 - Dagens sysslor klar!




Ja då har man gjort klart dagens sysslor nyss då..
Disken och dammsugningen..
Skönt att de är gjort nu, har skjutit upp de sen igår..
Hatar när detta händer, men endå gör man de.. konstigt!

Nu hade jag tänkt mig att jag ska lägga mig och kolla på någon film..
Har så fruktansvärt ont i ryggen nu efter att jag diskat och dammsugit..
Vi lär ju ha världens lägsta diskbänk också, så de gör ju inte saken bättre..

Ska i allafall tillbaks till sjukgymnasten på tisdag eftermiddag för råd och sånt..
Sedan så ska jag även få testa TENS och se om det fungerar på min rygg..
Det är foglossning jag har i allafall.. Så de är mest att bita ihop..

Har idag även fått tacka nej till jobbet som jag skulle ha börjat på måndag..
De skulle inte funka att jobba heltid där nu, då jag måste iväg vissa dagar då jag har möten..
På tisdag t.ex så ska jag till både sjukgymnasten och läkaren..
Sen så ska jag till barnmorskan varannan vecka och den andra varannan vecka så ska jag till kuratorn..
Så jag har minst ett möte per vecka nu fram till bf..

Men vad ska man göra då?
Aja ska kolla på film nu innan mor kommer..

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0