090225 - Utmanad

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


Detta är svårare än du tror? Ha, jag kan allt. Släng er i väggen! Nu kör vi!


1. Vad heter du?: Emma


2. Ett ord på fyra bokstäver: Enuk


3. Flicknamn: Emelie


4. Pojknamn: Erik


5. Yrke : Elektriker


6. Färg: Elefant grå


7. Klädesplagg: Elastisk tröja


8. Mat: Enchiladas


9. Sak i badrummet: El-tandborste


10. Plats/stad: Eriksberg


11. En orsak att vara sen: Envis


12. Något man skriker: Elden är lös


13. Film: Ensam hemma


14. Något man dricker: Energidryck


15. Band: Ebba Grön


16. Djur:  Ekorre


17. Gatunamn: Esplanadgatan i Gävle


18. Bil: El-bil


19. Sång:  Edelwise

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Elithockey

Jag Utmanar

Johanna
Sandra
Michis
Stepanhie
Emilia

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Ehm.. Du glömde att ta bort min rad där uppe ... "Detta är svårare än du tror? Ha, jag kan allt. Släng er i väggen! Nu kör vi!" :P

2009-02-26 @ 10:45:10
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0