090225 - Home again...




Ja då var man hemma igen då..
Usch! Vad jag HATAR att gå till tandläkaren..
Värre blev det när jag kom dit och såg att jag hade den gamla tandhyginisten..
Bläää...

Hade i allafall 1 håll och ett påväg..
Men det hade jag nästan räknat med eftersom jag inte vart där på 2år snart..

nästa vecka ska jag dit och fixa till det..

Nästa vecka ska jag även börja jobba
:)
Se hur det går då...
Fått jobb på Vårda, som är ett telefonförsäljningsjobb..
Så ska dit på måndag kl.10 för utbildning och sen testa på detta då i en vecka för att se om det passar mig..
Är både spännande och läskigt..
Men vi får se hur det går 
:P

//emma

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Åh, jag älskar att gå till tandläkaren!



Du är utmanad på min blogg. Gå in och se efter :)

2009-02-25 @ 20:12:35
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0