090224 - T I S D A G




God morgon, god morgon..

Ja en ny dag och man är redan mätt i magen
:P
H a h a . .

Usch, vad kusligt det var att sova själv inatt..
Tog 100 år innan jag koppla av och somna..
Nu har jag ju inte ens hundarna som är hemma och skyddar mig..
Mörkrädd är jag med när jag är själv, så det är TUR att jag köpt en Nalle puh nattlampa till vår bebis så jag kan låna den nu
;)
H a h a . .

Ja har nyss ätit lite frukost, blev risgrynsgröt med kanel..
M U M S *

Ska ta och fixa till mig strax så jag är redo för dagen..
Ska ta 12.31 bussen till Barnmorskan och sen ska jag på jobbintervju..
Se hur det går då..
Sen ska jag träffa J O H A N N A
:)

Ska bli M Y C K E T trevligt, kolla in hennes lägenhet idag då..
Nä hoppas på en bra dag för er med
:)

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0