090224 - T I S D A G kväll




Är hur trött som helst men tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag hoppar i säng :P
Har i allafall nyss kommit hem från Johanna..
Träffade henne på stan, blev en "middagsdejt" med henne inne på 9:an..
Sen gick vi på konsum och handla en varsin semla och vandra hem till henne..
Där vi käka semlan och hade skoj
:)

Påvägen hem till Johanna så gick vi förbi Baby proffsen..
Har letat denna butik så var den påvägen hem till henne..
Hon har ju nyss flyttat så de var första gången jag var hem till henne idag..
Mycket trevlig och mysig lägenhet, men jag skulle aldrig kunna bo i en liten etta igen
:P

Var till barnmorskan idag också, gick hur bra som helst..
Lillen slog 150 slag/minuten idag med.. Kankse är en flicka endå?!
:P
Börja mäta magen idag också, låg perfekt på kurvan där, 24cm på livmodern..
Kolla även Hb idag igen och de hade sjukit ganska skapligt, så nu ska jag börja äta järntabletter..
Inte konstigt att man är så trött då..
Fått nya tider igen.. Träffar min barnmorska varannan vecka i genomsnitt..
Skönt att man träffas ofta så man inte behöver vänta så länge mellan varje träff
:)

Nä nu ska jag hoppa i sängen och sova..
Ringa och säga godnatt till min älskade först..

Natti natt!

//emma

Kommentarer
Postat av: Johanna

och jag som tappade dom :( hehe

2009-02-25 @ 00:35:37
URL: http://johannarydstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0