090223 - M Å N D A G


Då var helgen förbi och en ny vecka har börjat..
Detta betyder lite saker dårå:
* Min älskling har åkt iväg för att jobba borta.. (sista veckan)
* Att jag gått in i v.24 i min graviditet
:)
Det var väl typ de
:P
Haha..

Idag har min mor vart här så vi har vart och handlat lite mat, vart på bibloteket mm..
Så idag har hag lånat en ny bok, som heter "Att vänta och föda barn"..
Är roligare och läsa sådanna böcker nu när tiden rullar på och allt närmar sig allt mera..
Tänk att det är bara 16 veckor kvar och jag har gått 24 veckor..
Och dessa 24 veckor har gått hur fort som helst, så vad lär inte dessa 16 veckor göra som återstår?
Man kan ju hoppas i allafall
:)

Snart blir det att kolla på "Unga mödrar" sen blir det lite mer tve tittande skulle jag kunna tro om jag känner mig själv rätt
;P
Idag är det i allafall jag som "bestämmer" över tv-dosan..
Mange bestämde nästan HELA dagen igår, vad blev det dårå?
Jo skidskytte, inte min favorit må jag säga.. USCHA *

Aja hoppas allt är bra med er
:)

//emma

Magen från sidan
   

Magen uppefrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0