090218 - O N S D A G






Har fortfarande ont i ryggen.. USCHA*
Min mor har vart här idag och hjälpt mig fixat sängen och gått ut med vovvarna..
Hon är snäll min mor hon
:)

Så man har nyss blivit själv och nu ska jag ta och plugga lite..
Skola imorgon..

Har även pratat med min barnmorska idag om vart jag ska vända mig med min rygg..
Så nu ska jag försöka få tag i sjukgymnasten på Brynäs Hälsocentral..
Och det verkar inte vara det lättaste precis..
Man kan bara nå dom mellan kl. 11-12 varje dag..
Så det blir väl att försöka få tag i dom på fredag då, eftersom jag är i skolan imorgon under den tiden man kan nå dom..

Så det blir att käka alvedon då (som inte hjälper) och se glad ut..
Nä nu ska jag sätta fart med plugget...

//emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0