090212 - T O R S D A G kväll


( Min UNDERBARA pojke )


Ja då har denna dag passerat då..
Dagen har vart bra, fast vi haft tvättstugan och städat
:P
Hann i allafall med att tvätta ALL tvätt.. De va väldigt skönt
:P

Mange fick reda på idag att han ska få jobba på min kusins jobb i 2 veckor nu..
Så det var mycket trevligt att höra.. :)
Nackdelen är att jobbet ligger i Söderfors och att Mange ska bo hos min kusin i Marma i veckorna..
Men jag har ju hundarna, så vi klarar nog oss själva dom här 2 veckorna..
Han kommer ju hem till helgerna i allafall
:D

Ja då var det Alla <3:ans dag på lördag då..
Sitter och funderar på vad man ska hitta på med sin älskling då..
Vill göra något mysigt och endå inte känna att, det har vi inte råd med just nu..
Någon som har några förslag?
:)

Nä nu är jag så himla trött så att de svider i ögonen, dax att hoppa i säng och få en liten dos av sin skönhetssömn
;P

Natti natt

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0