090211 - O N S D A G


Lillens pyjamas :)


Närbild på tyget :)



Mammsen min har vart här hela dagen idag.. :)
Vi har spelat Yatzy och vart en tripp på Rusta :P

Blev inget "roligt" på rusta , typ skurmedel, skurmopp och en termos till Mange :P
Sen så har även fika idag med, köpte en SKIT god sockerkaka..
De var chocklad "prickar" i den sedan så var den doppad i chocklad runt omkring den..
SMASKENS* :D

Igår var jag på stan och träffa Johanna, mys mys :)
Blev att jag fynda skit SNYGGA jeans till min älskling, baggy jeans typ som var slitna i looken..
Sen blev det även en liten pyjamas i strl.50 :P
Haha.. fick skäll av mor min igår när hon såg vad jag köpt.
Men behövde en pyjamas i strl.50 för den jag har är i strl.56 och ser STOR ut :P
Men men den var skit söt, bjuder på bild på den här uppe :)

Var även till barnmorskan igår..
Fick lite papper och så, sen så lyssna vi på lillens hjärtljud med <3
Låg runt 150 slag/min denna gång också..
Igår så rörde den sig rejält i magen, man kände de hela kvällen igår.. SÅ MYSIGT :)

Strax är det dax för mat, idag blir det lasagne och grönsaker, ja eller gurka och tomat :P
Det är grönsaker det men så :P
Hahaha..

Sen börjar ju tv-tittandet som vanligt..
* Unga Mödrar
* Till Salu
* Law and order
:D


//emma

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Vilken söt liten pyjamas Emma. Du kommer att bli en sådan bra mamma, du som alltid är så snäll och go är som gjord för detta!

2009-02-12 @ 09:59:26
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Hihi, jag säger ju bara som det är ju :) Du är ju till och med asgullig och go när du är fullt. Du är som gjord för detta! Inte för att jag menar nu att du är alkis, det är du ju inte. Men du skulle lugnt kunna vara det, för du är gullig då.. Nej vad konstigt detta blev, jag orkar inte radera och skriva någonting bättre, men jag tror att du förstår vad jag vill säga: Du är wooonderful :D

2009-02-12 @ 10:23:44
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0