090202 - M Å N D A G



Imorgon får vi reda på om könet syns, om det blir en pojk eller en flicka :)


Imorgon gäller det...
Äntligen är det dax för ultraljudet som jag fick tid om förra veckan..
Så himla glad att man får uppleva denna sak en gång till..
Håller tummarna att man ser lite bättre nu, så jag kan dela med mig bilder här på datan..
Sedan så hoppas jag även att könet ev. kan ses ;P
Vill verkligen veta könet, vet att det inte är 100% men roligt att veta endå :)

Idag har mammsen min vart här hela långa dagen..
Så idag har vi träffat mormor ett tag på dagen och handlat till mitt och Manges kalas som äger rum på fredag..
Har även fått tag i en kvarteslokal att vara i, det blir på Kuppbolsvägen i Bomhus..
Tur att tanten kom och gjorde oss som medlemar till Hyresgästföreningen i fredags..
Tack vare det, fick vi tag i en lokal att hyra :)

Så nu ska Emma hoppa i säng och sova så att det blir morgon fort så att det blir dax att åka till sjukhuset :)
Natti natt...

//emma


Kommentarer
Postat av: linnsey

hoppas ni får veta vad det är för liten krabat där inne=) och skoj att ni fick göra ett till UL=)

2009-02-02 @ 22:34:35
URL: http://linnsey.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Heeej! Gu va kul å hitta på din blogg! Hoppas d gick bra hos doktorn ida å att bilderna va så tydlig så du fick se ett smile! :P haha! Kanske inte sååå tydligt;) Hare så bra så planerar vi in en fika snart! Puss påre! /Hanna Hvt3a :P

2009-02-03 @ 12:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0