091222 - T I S D A G

***********************************************************************************************

Äntligen..

.. tillbaks !

Har inte mått nå bra igår..
Börja med att jag vakna på natten med smärtor - IGEN !
Nu när jag nästan vart utan i 1 månad..
Sen på dagen kom världens smärtattack, har aldrig haft så..
Höll på och svimma till och med..
Så fick ringa hem Mange , ringde till och med efter en ambulans, så dåligt mådde jag..
Fick komma till hälsocantralen här i Skutskär för till kollning..
Fick nya tabletter utskrivna..
Hoppas verkligen operationstiden kommer snart..
Orkar inte med detta.. USCHA !

Men nu har jag Mange hemma idag och imorgon..
Vågar inte vara själv nu, kan ju inte ta hand om Thindrisen :(

Hade lite ont i natt med, men nu känns det skapligt bra igen..
Så vi ska ta oss till stan senare för att handla lite och så..

Men nu kommer iallafall bilderna jag lovat sen helgen :)







Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Haha vilken pose den längst ner till höger snuttan då! :)



Puss Puss

2009-12-22 @ 23:15:22
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0