091212 - L Ö R D A G

***********************************************************************************************

Vaken med tuppen..

.. fast Thindra inte är hemma !

Saknar min lilla bebis, men det går bra får träffa henne imorgon igen :)
Skönt på ett sätt att hon är borta under så man hinner fixa så mycket som möjligt i huset..

Igår flytta vi kartonger / säckar / små grejor, så till idag är det bara möbler och nån kartong kvar i förrådet..
Känner mig rätt duktig endå för jag packa upp min och Manges kläder igår, badhanddukar och sängkläderna. Så det är bara Thindras kläder kvar..
Så de hinner nog bli rätt skapligt nu i huset under helgen :)
Tror dagens flytt inte tar så lång stund..
Manges bror kommer också idag och har med sig en egen buss så man kan flytta med också och vi ska börja nu vid kl.9 så jag hoppas man är klara vid kl.3 eller nåt så kan man fixa mycket i eftermiddag / kväll också :)

Men nu vet ni hur det ligger till och så iallafall :)
Ska kika runt lite på datan nu innan det är dax att väcka Mange för att åka till bror min på frukost..
Måste bara berätta hur smart jag var igår..
Packa skafferiet men lämna thé påsarna och pulver kaffe till Mange så vi kunde ta de till frukost idag.. Men igår kväll när vi kom hem hit till stan så var jag sugen på thé, men kom då på att micron hade vi flyttat och alla kastruller..
SMART GJORT ! ;P

Haha !


Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: jonna knudsen

hej emma och magnus

grattis med era nya hus,ja det ar bedere att bo i hus,end i lejlighed,håbes att i kommer att trives der

i får ha en god jul samt ett gott nyttår

hälsningar jonna

2009-12-12 @ 20:05:05
Postat av: Anonym

Vad duktig du är som klarar av att vara ifrån henne en hel helg!! Hur ligger ni till i huset då? Har ni fåttnågonordning? :)

2009-12-13 @ 18:01:20
Postat av: Karin - Mamma till Nova

det var jag som skrev nyss :p

2009-12-13 @ 18:01:39
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0