091208 - T I S D A G

***********************************************************************************************

Tjingeling..

Thindra sover och jag sitter här vid datan..
Igentligen så borde jag grejsa men vill inte väcka henne..
Få sätta fart sen när hon vaknat !

Idag har vi inte gjort så mycket..
Fixat lite här hemma.. Borde lägga på världens kol igentligen, eftersom vi får nyckeln till huset om 3 dagar.. Men jag vet inte vart kraften till de tog vägen? Men den kommer nog snart igen :)

Imorse kom mamma och Micke förbi en sväng..
Somna om imorse efter julkalendern så vi sov jag och Thindra då dom kom..

Vi var ute och gick för ett tag sen med hundarna, så Thindra somna då..
Men hon vaknar väl snart skulle jag kunna tro..

Nej om man ska göra lite vettiga saker nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0