090830 - S Ö N D A G



***********************************************************************************************


Godmorgon !


Har sovit inte alls å bra i natt..
Drömmer om mitt drömhus och gillar inte alls att det bara fortarande helg..
Haha !
Inte ofta man vill ha vardag men när det gäller hus så är de så
;P

Aja, till denna dag då..

Thindrisen sover fortfarande, hon vakna vid halv 6 och käka men somna som en stock direkt efter de..
Mange är också vaken, nydushad och ska ut med hundarna nu..
Sen blir det att äta frukost här tillsammans och göra oss klara för dagen..

Ska först till återvinningen med massa skit..
Sen blir det en sväng till Skutskär till garaget då Mange ska byta något på bilen..
Sen är vi bjuda på lunch hos mormor..
Så ska dit efter Skutskär och hämta lite saker som jag har i hennes garage också..

Sen får vi se om det blir en tripp till Råhällan mot kvällen eller hur det blir
:)

Imorgon så ska jag till sjukhuset till det efterlängtade ultraljudet för övrebuken..
Men tror inte dom ser något, eftersom det är typ gallan man ser genom ultraljud..
Så de blir att vänta på kallelsen om att svälja slangen
:/

Nej nu ska jag sätta fart här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0