090827 - T O R S D A G




*************************************************************************************************************************************


God
morgon !


Ovanligt pigg nu såhär på morgonen då Mange ska upp och till jobbet..
Ska iväg senare till Valbo med Lisa, Stephanie & Alexandra + deras bebisar..
Ska bli trevligt och Alexandra har jag aldrig träffat, så de blir spännande..
Alltid lika trevligt att lära sig träffa nya människor
:)

Så det är lite små saker jag ska göra innan vi åker:
* Betala räkningarna som är kvar
* Dammsuga
* Göra oss klara för dagen
* Ringa Swedbank och boka tid om lånelöfte
* Ringa mäklaren och höra lite om lite saker

Som ni kankse märker så vart jag och Mange helt såld på huset vi va och kika på igår..
Vår lilla underbara familj skulle ha de bra där tror jag
:)
Och Mumrik skulle trivas bra, kunna få vara ute på gården och springa runt
:D

Nej nu ska jag pussa min älskling farväl för dagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0