090816 - S Ö N D A G




*******************************************************************************************************************************************************



God
morgon !


Åter tillbaks i hemmet.. Eller kom hem igår på dagen runt kl.14...
Fick åka in till akuten igår natt vid kl.2, av bröstsmärtan/tryck och smärta i magen..
Fick komma in direkt..
Så de blev provtagning och kollning av EKG..
Sen fick jag prata med en läkare och provsvaren såg bra ut, men EKG:et hade tydligen ändrat sig lite sen jag var där sista sa han och skulle prata med sin kollega om hur de skulle göra..
Sen kom en sköterska in helt plötslig och sa att jag skulle få åka upp till en avdelning, 105:an..
Var tvungen att fråga var de var för avdelning, hjärtavd.

Kom upp där och fick en säng i "tv-rummet" med små skjutväggar..
Ingen kom till slut fick jag höra av mig och fråga vad som stod på eftersom dom inte gett någon information på akuten heller..
Men hade fått kommit till den avd. för att de skulle stor kolla så de verkligen inte var hjärtat..
Så de blev mer prover och så.. Men allt såg bra ut och läkaren trodde att de kanske är magmunnen som är inflammerad då..Så har fått recept utskrivet på tabletter.. Så de blir en tripp till apoteket idag..

Skönt att veta att de inte är hjärtat iallafall.. Speciellt nu när man har en liten prinsessa här hemma..
Skulle inte klara av att bli inlagd nu heller.. Tårarna börja rinna på mig flera gånger då man tänkte på Mange och min lilla Thindra..
Mange som är så duktig som tar hand om lilltjejen så bra.. Andra gången jag väckt han på natten och berättat att jag drar till akuten..
Är så glad att han är en sådan bra sambo och mest av allt en sådan bra pappa..

Jag och Thindra kan verkligen känna oss lyckliga

Idag så ska jag och Thindra ta oss ner på stan..
Måste till apoteket och ta ut mediciner till mig och sen måste jag in på HM och kika om dom har kvar den där lite tjockare Hello Kitty mössan.. Börjar ju bli så kallt nu och Thindrisen håller på och växer ut sin andra knytmössa..



Igår kväll fick vi besök av Johan, Mia och lilla Victor..
Thindra fick denna fina leksak
:)
Man kan vända på den så de blir en "ny" gubbe också..

  

Stackars Mia som gått över i 14 dagar igår..
Men idag skulle dom på kontroll igen nu på morgonen kl.9..
Så jag hoppas dom sätter igång henne nu så deras bebis kommer ut så vi får se vem de är där inne
:)

Nej nu ska jag ta och lägga mig och mysa med mina älsklingar
:)


Nyss tagit denna underbara bild på mina älsklingar..
 





 




Mat är livet... :)


Gladisen igår kväll i vår säng :)




Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket :) Usch det är inge kul det där med sjukhusvistelser när man har små knoddar, jag vet hur det är.. man kan inte tänka på något annat.

2009-08-16 @ 12:15:18
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0