090814 - F R E D A G




*******************************************************************************************************************************************************


Tjingeling !


Idag har jag, Thindra, Michis och Eve vart i Valbo på köpis och IKEA
:)
Har köpt ramar till Thindrisens kort som hon nu fått upp vid sin säng..
I förrgår sydde jag även nytt påslakanset till henne..

Såhär fint har hon nu i sin hörna
:)



Ska fixa till mig nu, ska snart hem till Manges farbror på kalas..
Sen blir det bara att åka hem och ta det lugnt, hoppas förskyldningen blir bättre..
Har iallafall inte ont i halsen längre, men hes och torr i halsen är jag
:(
Bara att hålla tummarna !

Nej nu ska jag sätta fart här..






Thindra idag :)


Gladisen i vagnen

Mammas prinsessa

Kommentarer
Postat av: gunilla

det vart jättefint vid thindras säng,hoppas du mår bättre snart.hon är söt jäntan er kram

2009-08-14 @ 23:43:20
Postat av: Stephanie

Fredrik skulle tydligen hämta Mange i morgon bitti.

Eller ja morgon o morgon vet jag inte men runt 10 tiden. Tänkte om jag skulle ha följt med då eller när det nu blir , det kanske blir halv 11 med eller så. Så kan Fredrik ha bilen i varjefall. Om det går bra för dig vill säga? För jag antar att du går upp med Mange i morrn bitti. Men skicka ett mess så jag vet.

Annars får jag ta bilen iaf.. men tänkte att det var smidigast så annars har inte killarna någon bil när dom ska mecka i morrn och dom kan inte ta bilen nånstans om dom blir hungriga eller så, det var så jag tänkte... Men hör av dig när du vaknar o ser detta. Testar att messa dig i morrn bitti med.

Men så du vet!



Puss Krams

2009-08-15 @ 04:18:37
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hoppas det går bra på sjukhuset gumman! Håller tummarna att dom hittar vad de är för fel den här gången..



Hör av dig!



Puss Krams

2009-08-15 @ 09:10:30
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket :)

Grattis själv till din lilla tös :)

2009-08-16 @ 08:57:42
URL: http://garga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0