090813 - T O R S D A G kväll




*******************************************************************************************************************************************************


Godkväll

Då börjar denna dag även lida mot sitt slut..
Ska gå och lägga mig och kika på tven snart med min underbara familj men tänkte uppdatera lite snabbt först !
Dagen har var toppen om man bortser från min förskyldning som jag fått
:(
Har ont i halsen och snorig och täppt i ena näsborren..
Hoppas bara att Thindrisen klara sig !

Haft besök hemma idag som sakt..
De var Michis, Hanna, Johanna och Eve som kom hit och fika med mig och Thindra..
Vart lite små "bråk" om vem som skulle hålla Thindrisen och inte..
Men tycker dom var duktiga och turas om som vuxna ska
;P
Haha !

Sen så har Thindras farmor vart hären sväng..
Och nu på kvällen så kom Thindras mormor, lossas morfar och minsta morbrorn hennes hit med..

Så har vår dag sett ut..
Imorgon blir det nog en sväng till IKEA med Michis..
Ska köpa några ramar till Thindra..
Och på eftermiddagen så ska vi på kalas hos Manges morbror..

Nej nu ska jag lägga mig och kika på tven !









Morgon mys med pappa innan han åkte till jobbet, fast de båda sover ;P


Thindra idag :)


Hon vela inte alls vara med på bild med mössan,då blev hon arger :P


Hanna och Johanna :)


Michis (som inte kan vara "normal" ;P ) och Eve



Kommentarer
Postat av: Elin

Men idag känns det bättre :) Hoppas du mår bättre också? Vad hon är söt Thindra. Tuff mössa hon har :))

Kram

2009-08-14 @ 11:27:04
URL: http://lifelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0