090811 - T I S D A G eftermiddag




*******************************************************************************************************************************************************


Hejsvejs !


Kom hem för en timme sen ca..
Vart en dag i Valbo iallafall.. Åkte dit med Camilla Schymberg..
Var ju ett bra tag sen vi sågs..
Så vi har haft en toppen dag !
:)

Innan vi åkte då jag höll på med maten och så, så skar jag upp högra lillfingret..
Blodet bara forsa ,tog en liten stund innan jag fick stopp på det..
Men det ser bra ut nu iallafall, huvudsaken det
:)

Nej nu ska vi ta och käka mat här hemma
:)






Thindra idag :)


Gladfisen min :)


Thindra har fått nya strumpor idag och en ny body

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0