090809 - S Ö N D A G




*******************************************************************************************************************************************************


Godmorgon !


Här är vi nästan klara för dagen, bara jag som ska klä på mig och sminka mig..
Thindrisen ligger här brevid i sin vagga och är lite trötter..
Mange och vovvarna är ute på morgonpromenad..

Sen mot lunch tid så ska vi åka ner på stan..
Ska på apoteket och sen så ska vi köpa fotoalbum till våra kort vi framkallat
:)

I eftermiddag så kommer min mamma förbi och mina 2 bröder på fika..
Mammsen som fyller 42 år idag..
:)
G R A T T I S  !
 
Nej nu ska jag ta och kolla efter ett körkortsprogram..
Ska börja plugga till körkortet nu är de tänkt
:)

Ha en bra dag !







Thindra idag :)


Gladisen :)


Thindra sitter själv i våran säng

Kommentarer
Postat av: Michaela

Så underbart söt!!

2009-08-09 @ 11:03:20
URL: http://mickadenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0