090806 - T O R S D A G




*******************************************************************************************************************************************************


God
morgon !


Sitter här och är nästan klar för dagen.. Ska bara klä på mig..
Thindrisen är nyäten och påklädd redan..

Idag så ska vi åka med min mormor och moster till mammas husvagn och hälsa på
:)
Det är så min och Thindras dag ser ut..
Sen blir det nog bara tv-mys med pappa
till kvällen..

Nej ska klä på mig
så jag är klar..
Hörs senare !




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hemlis! Hihi! Nejdå men vi kan ta det sen när vi ses. Händer i dag då? Puss Krams

2009-08-07 @ 10:53:43
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0