090803 - M Å N D A G




*******************************************************************************************************************************************************

Mornmorn !


Solen skiner och de verkar vara underbart väder ute
:)

Thindrisen ligger i sängen sin, redo och klar för dagens stohej
:P

Såhär vacker är tösen idag
:)







Själv ska man ta tag i sig själv och fixa till sig strax..

Idag kommer Thindras mormor + morbröder hit och hälsar på
:)
Var ett tag sen vi träffa mamma min..

Funderar på om jag och Thindra ska gåoch hälsa på hos "Kultruverkstaden"..
De var där jag hade praktik innan sommaren..
Så jag har lovat att jag ska komma förbi med tösen
:)
Så de blir nog de nu på förmiddagen innan mamma och dom kommer..

Annars ser dagen lugn ut.. Mange är på jobbet som vanligt..
Nej om man ska sätta fart här
:)

Ha en bra dag !




Kommentarer
Postat av: Tess

Vi hade det jätte kul på grönan :)

ooj, va duktig eran dotter är! jag va sådär i början att jag ville hon skulle sova med oss och inte själv för jag tyckte så synd om henne haha. Men nu så har jag lyckats släppa de :P hahahaa..

Alltid kul när man märker att de går kanonbra.

Vad ska du hitta på i veckan då?:)

2009-08-05 @ 00:35:44
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Tess

Ahaa okej :)

Nja de blir rätt lugnt, kanske ska kolla in dedär som är uppe i Sätra, sommaryran eller va de heter :P

2009-08-05 @ 10:12:14
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja man vill ju kolla hur de är där och så. Kan bli rätt spännande o se nu när dom lagt ner cityfesten :P



Ja men absolut, de skulle vi kunna göra. Bara att vi pratar med Maria så kan vi ses alla tre :)

2009-08-05 @ 11:35:21
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0