090801 - L Ö R D A G




*******************************************************************************************************************************************************


Tjo
hoj !


Ja då var vi klara här hemma,eller de har vi vart ett tag..
Har legat i sängen och degat framför tven
;P

Mange håller på och matar Thindrisen nu, så då passar jag på att blogga medans
:)
Sen får vi se vad som händer..
Mange vill väl göra nåt tror jag..
Vi ska iallafall till affären och handla lite..

Sen får vi se vad som händer
:)

Är en vecka sedan jag var på akuten..
Har fortfarande tryck mellan brösten till och från..
Ska ringa husläkaren måndag om det inte blivit bättre..
Har ju inte svårt att andas,men obehagligt med trycket hela tiden..
Känns nästan som när man sväljer en för stor matbit och att den fastnar påvägen ner..
USCHA !

Såhär vacker är jag sen förra helgen, tog dom här bilderna imorse..



Min vänstra handled




Min högra arm




Så ni kan ju gissa hur jag såg ut förra söndagen, då de syns så bra nu efter en vecka..

Mulet väder är de med..
Men tror inte de är så kallt iallafall, så de är skönt
:)

Vad ska du göra idag då?


Ha en bra dag iallafall !








Thindra idag :)


Mammas älskling :)


Kommentarer
Postat av: Stephanie

MEN SHIT! :o usch har det inte lagt sig än dom där hemska märkena stackare! :(



I dag ska vi ut till gårdskär en sväng.

Sen får vi se , vad händer hos er då? :)



Puss Krams

2009-08-01 @ 15:38:40
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0