090429 - O N S D A G




****************************************************************************************************************************************


Då var denna dag snart slut då..
Ska hoppa i sängen snart och bara vara, ska bli riktigt skönt
:)

Helt slut nu och så har fötterna / smalbenen börjat dra på sig vatten så man är slut i benen på kvällarna..
Man är ju inte precis skit snygg nertill nu, har inga fotknylar kvar typ..
:P

Har vart på praktiken idag, var hur lungt som helst..
Sen nu på eftermiddagen så har jag vart med Michis..
Hon har skjusat mig så jag kunde stor handla på Willys..
Då min vanliga skjus har tagit sin husvagn och dragit en bit utanför Hofors.. (mamma min)

Nä nu blir det sängen för hela slanten
:)


Natti natt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0