090428 - T I S D A G




****************************************************************************************************************************************





Godmorgon !

Nu känner jag mig riktig utvilad..
Gud va skönt
:)

Vakna en halvtimme före klockan skulle ringa och kände mig pigg..
Märke dock då att Mange åkt till jobbet utan att säga "hejdå"..
:/
Ringde och prata med han, och han hade tydligen glömt bort det
:P
Han hade det lite stressigt imorse..

Vakna iallafall imorse av att jag fick ett sms..
Det var från Camilla min gamla klasskompis från undersköterskeprogrammet..
Hon berätta att deras bebis som nu blev en liten Towe hade kommit till världen..
Gud va roligt
:)
Så nu har hennes son Marcus blivit storebror..
Hon hade BF igår, så det var mycket bra uträknat av bm..

Man blir dock lite smått avundsjuk, men nu är det inte långt kvar för mig heller
:)

Nej om man ska klä på sig lite kankse..
Har bara det kvar..

Ha en bra dag !




Kommentarer
Postat av: Elin Kratz

Tack så mkt :)

2009-04-28 @ 20:50:25
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0