090425 - L Ö R D A G




****************************************************************************************************************************************





Nu ska Emma gå och sova, men tänkte slänga in en snabb uppdatering om dagen som vart !
Gick upp skapligt i tid idag då jag skulle vara hos tandläkaren imorse kl.10..

Sen innan jag drig mig hemmåt så blev det en snabb sväng in på HM och köpa hårspray..
Blev även en t-shirt, som en belöning efter tandläkarbesöket
;P
Haha !

Kom hem och börja rensa mellan platorna på uteplatsen våran, blev klar med halva platsen..
Andra halvan får bli imorgon..

Har vart och ätit hos Martin, Maria och Anton idag med..
Svärmor och Hasse kom också och käka med oss..
Blev grillat, gud vad gott det var
:)

Så har väl min dag sett ut, så nu väntar sängen på mig !


Natti natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0