090423 - T O R S D A G




****************************************************************************************************************************************





Ett snabbt inlägg här nu, är så himla trött så längtar efter min underbara säng
:P

Dagen har vart bra.. Gått bra på praktiken också..
Efter praktiken blev det hemfärd, laga mat, diska och dammsög..

Sen så blev det en tripp till fjällbacken där jag möte Lisa
:)
Så vi var på Jysk, Dollar Store och Ica..
Sen bar det hem till mig för en fika och en massa bebis snack b.la..
Var mycket trevligt som vanligt
:)

Sen har jag inte gjort så mycket mera..
Kollat på tven lite granna då..

Men nu blir det iallafall sängen..
Äntligen fredag imorgon då
:)


Natti natt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0