090408 - O N S D A G




God morgon !


Ja då sitter man är igen vid "dumburken" då
:P
Har nyss ätit frukost, så nu är man mätt och belåten iallafall
:)


(Jag som snart en 1 åring)


Få se vad dagen bjuder på..
Ska iallafall städa lite här (dammsuga och diska), och plocka upp ren tvätten..
Sen funderar jag om jag ska förbereda maten tills ikväll så det är bara att värma den..
Ska ev. till Valbo (IKEA) med Michis sen om hon hinner med skolarbetet och allt..
Så då kan det vara skönt att det finns mat att bara att värma utifall
:)
Idag blir det Emmas favorit mat, stektfalukorv, potatis och vitsås..
MUMMA !

Sen får vi se om jag hänger med och fikar ikväll med flickorna..
Ska kolla om det är den där j*kla hockeyn med, om dte är det så då åker jag nog iväg med dom
:P
Haha !

Ha en bra dag !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0