090406 - M Å N D A G



Ja då har man nyss kommit upp från tvättstugan..
Tvättmorgon här denna morgon..
Men nu hänger allt på tork iallafall, så det är skönt att det snart är klart..
Behöver bara gå ner en gång till och det är om 2 timmar då tvätten ska tas upp
:)





Funderar om jag ska lägga mig och slappa ett tag framför tven eller nåt..
Är ju lite trött fortfarande..

Dagen i övrigt ser lugn ut..
Blir väl bara att dammsuga som vanligt, men inget inplanerat..

Längtar tills imorgon då jag och Mange ska till barnmorskan
:)
Få lyssna på guldklimpens hjärtljud och se om magen vuxit något...
Ja nu är det bara 10 veckor kvar.. Roligt men MYCKET skrämmande..
Dom lär väl springa iväg som bara den, eftersom graviditeten som passerat redan har gått tok snabbt..

Igår kväll så spöka hormonerna igen på mig..
USCHA !
Fick panik och var jätte rädd, tänkte jätte mycket på förlossningen..
Rädslan över förlossningen har vart lugn nu ett tag, men den verkar komma med stormsteg nu eller så var det bara igår..
Det kan man ju hoppas på..
Ögonen blev helt fylld med tårar påengång då jag tänkte att det var dax snart..
Hoppas att allt känns bättre genom att gå på föräldrarkursen..

Ska vila lite nu
:P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0