080925 - T O R S D A G




Ja då vare utbetalning av studielånet då, skönt med lite pengar igen :)
Och imorgon kommer lönen från augusti.. Får mer än väntat iaf, så de är skönt :)

Helgen blir nog lugn iaf, ska hem till Martin och Maria imorgon och käka iaf..
Sen blir det väl att packa och plugga på lördag/söndag..
Så man har fult upp som vanligt tycker jag..

Mäklaren ringde idag också, så vi kankse ska lämna nycklarna redan den 6:e oktober istället för den 10:e..
Men det får vi redan på exakt imorgon då hon pratat med banken om ny tid..

Vart i skolan idag också och haft hemsjukvård..
En bra lektion, gick igenom hygien och smittning, de tycker jag är skojigt men de är väl mest för att jag känner att jag kan lite om de redan ;P

Nä nu ska jag gå och forts kolla på "White chicks"..

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0