080920 - L Ö R D A G





Ja då var de lördag då..
Går dagen/kvällen var underbar, så trevligt att vara med Johanna :)

Blev dock lite väl mycke dricka för min del tycker jag, blev inte skit full men mådde illa..
De är bara att inse, man börjar bli gammal..
Man klarar inte av lika mycket som förr  ;P

Ska fixa till mig nu strax och dra mig till Hemköp för lite shopping för dagen..
Sen så ska jag ta ut mitt paket från Haléns oxå ;D

Ikväll så ska vi baka pizza och bara ha det mysigt :)
Vi ska vara barnvakt åt Ossian oxå därför vi ska baka pizza...

Men nu ska jag sätta fart här..
Ha en trevlig dag..

//emma




        

Kläderna som jag beställt som hämtas ut idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0